دانلود پکیج کامل بازی gta


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 14 اسفند 1394
بازدید : 11303
نویسنده : nima
 
 
 
 

بازي جي تي اي ۱ | Grand Theft Auto

بازي Grand Theft Auto كه به اختصار آن را GTA نيز مي نامند يكي از پرطرفدار ترين بازي هايي است كه كاربران كامپيوتر و كنسول هايي نظير Play Station و Xbox خاطرات زيادي از آن را به خاطر دارند.در اين بازي شما در نقش يك مجرم هستيد كه مي بايست به انجام ماموريت هايي كه توسط افراد مختلف به عهده ي شما گذاشته مي شود برويد تا در ازاي انجام آن دستمزدي دريافت نماييد . از ويژگي هاي منحصر به فرد اين بازي به نوعي ادغام آن از دو گونه بازي هاي جنگي و ماشين سواري مي باشد كه از آن نمونه اي بي بديل ساخته است

نسخه هاي جديد تري از اين بازي منتشر يافته كه داراي حجمي بالا و نيازمند كارت گرافيكي قوي مي باشد . از اين رو سايت ال 44 با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه هاي جديد اين بازي بر روي تمامي سيستم ها و همچنين تجديد خاطرات گذشته نسخه فشرده ي اولين ورژن بازي را به طور مجدد و البته به صورت رايگان در اختيار كاربران خود قرار مي دهد .

پسورد فايل:www.pocketgames.ir

حجم تقريبي:۳۱ MB




دانلود بازي جي تي اي ۲ | GTA 2

به جرات ميتوان گفت يكي از پرطرفدار ترين بازي هاي ساخته شده تا به امروز ، سري بازي هاي GTA مي باشد . اين بازي كه نام كامل آن Grand Theft Auto ميباشد ، تا كنون در ۴ نسخه اصلي (به علاوه چندين ورژن مكمل مانند سن آندرياس ) منتشر شده است كه بخش زيادي از محبويت اين بازي از نسخه ي دوم اين بازي به دست آمد !

امروز براي شما بازديدكنندگان عزيز يك بازي خاطره انگيز رو معرفي خواهيم كرد كه مطمئنا از ديدنش به وجد خواهيد آمد ! در سال ۱۹۹۹ نسخه دوم بازي GTA منتشر شد كه مورد استقبال عجيبي واقع شد و همين موضوع آغازي بود بر توليد سري هاي بعدي اين بازي . محبوبيت بازي gta2 بسيار بالا بود اما كم كم با ورود ويندوز xp به خانه ها و گسترش آن و اين نكته كه gta2 فقط در ويندوز ۹۸ قابل اجرا بود كم كم اين بازي ، در عين محبوبيت بالا ، به فراموشي سپرده شد. 

 

چند وقتي هست كه فايل مكملي براي اين بازي ساخته شده كه اجراي اين بازي را در ويندوز xp و حتي در ويندوز محبوب ۷ ممكن ميسازد. از تاريخ انتشار اين patch (در سايت هاي غيرفارسي) مدت زمان نسبتا زيادي ميگذرد اما به دليل عدم انتشار آن در سايت هاي فارسي هنوز خيلي ها از وجود آن بي خبرند .
داستان بازي از اين قرار است كه در طول بازي به شما ماموريت هايي سپرده خواهد شد كه شما بايد آنها را به سرانجام برسانيد . براي مثال يك بار بايد يك فرد رو به قتل برسانيد ، يك بار بايد يك ماشين را نابود كنيد ، يك بار از يك بانك سرقت كنيد و ….
بازي به صورت semi-3D ساخته شده و طراحي و امكاناتي كه در بازي به شما داده خواهد شد و رواني گيم پلي بازي ، اين بازي رو به شدت دلنشين خواهد كرد به طوري كه بعد از اين همه سال هم از انجام اين بازي لذت خواهيد برد . 

ويژگي ها :

- عدم نياز به نصب و يا كرك (پرتابل)
- داشتن گرافيك بالا و روان نسبت به حجم كم بازي
- گستردگي زياد و طولاني بودن و در عين حال كم حجم بودن بازي
- صداگذاري بي نظير و واقعا متنوع
- داشتن صد ها ماموريت
- سازگار با تمامي ويندوز ها از جمله xp و ويندوز ۷
- عدم نياز به گرافيك و امكانات سخت افزاري بالا
- معتاد كننده بودن بازي به طوري كه ماه ها شما را پاي خود خواهد نشاند
- و ….

نصب بازي:

فايل را پس از دانلود از حالت فشرده خارج نماييد.
gta2pacher  رو اجرا كنيد . اين فايل به طور خودكار در آدرس C:program/gta2 نصب خواهد شد.
محتويات اين پوشه رو در محل نصب بازي كپي كنيد و روي پيغام Yes To All كليك كنيد.
سپس روي فايل gta2manager راست كليك كرده و propertise را انتخاب كنيد .
به Compatibility رفته و در قسمت run this program گزينه windows2000 رو انتخاب كنيد.
سپس بازي را اجرا كنيد.
#براي اجرا در ويندوز ۷ ، نيازي به انجام مرحله آخر آموزش نصب نيست#

پسورد فايل:www.pocketgames.ir

حجم تقريبي:۳۱ MB 




جي تي اي ۳: شهر آزاد | GTA 3: Grand Theft Auto III Liberty City

 

جي تي اي ۳ – GTA 3: Grand Theft Auto III Liberty City

| دانلود بازي جي تي اي ۳ – GTA 3: Grand Theft Auto III Liberty City با لينك مستقيم |

توضيحات بازيو باز هم كمپاني كمپاني Rockstar كه نامي آشنا براي تمامي گيمر هاست ؛‌چه آنانكه از كنسول هايي نظير PlayStation استفاده مي كرده و مي كنند چه آنهايي كه با كامپيوتر از اين سرري از بازي لذت مي برند . حال وقت آن رسيده است كه يكي از پرطرفدار ترين ورژن هاي اين بازي كه نسخه III مي باشد را بر روي كامپيوتر خود تجربه كنيد. در اين بازي شما مي توانيد هر كاري بكنيد ! سوار اتومبيل شويد ، در خيابان ها قدم بزنيد ، به ماموريت رفته و كسب درآمد كنيد ، خانه بخريد و … . حتي اگر اين بازي را بارها و بارها در كنسول يا كامپيوتر خود بازي كرديده ايد لذت انجام آن را هنگامي كه با انگشتان دستتان لمس مي كند از دست ندهيد! 

 

» توجه : ابتدا بايد تبليغات درون فايل بازي رو به طور كامل حــــذف كنيد، سپس بايد اسم گزينه اي كه با آن وارد بازي ميشويد را به GTA3 (بدون فاصله) تغيير بدهيد، بعد بر روي Setup كليك كنيد. 

» پسورد فايل: www.pocketgames.ir

» حجم تقريبي : ۱۹۵ MB 

 




بازي جي تي اي ۴ | GTA 4:Vice city

| دانلود بازي جي‌تي‌اي ۴ – GTA 4:Vice City با لينك مستقيم |

| نسخه كرك شده، كم حجم شده و تست شده براي كامپيوتر در پارت‌هاي ۱ گيگا بايتي |

بازي Grand Theft Auto كه به اختصار آن را GTA نيز مي نامند يكي از پرطرفدار ترين بازي هايي است كه كاربران كامپيوتر و كنسول هايي نظير Play Station و Xbox خاطرات زيادي از آن را به خاطر دارند .در اين بازي شما در نقش يك مجرم هستيد كه مي بايست به انجام ماموريت هايي كه توسط افراد مختلف به عهده ي شما گذاشته مي شود برويد تا در ازاي انجام آن دستمزدي دريافت نماييد . 

 

 از ويژگي هاي منحصر به فرد اين بازي به نوعي ادغام آن از دو گونه بازي هاي جنگي و ماشين سواري مي باشد كه از آن نمونه اي بي بديل ساخته است . 

 

 به تازگي نسخه VI اين بازي منتشر يافته داراي كه حجمي بالا و نيازمند كارت گرافيكي قوي مي باشد . از اين رو سايت پاكت گيمز با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جديد اين بازي بر روي تمامي سيستم ها و همچنين تجديد خاطرات گذشته نسخه فشرده ي اين بازي را به طور مجدد و البته به صورت رايگان در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. 

 

توجه: پس از دانلود و خارج كردن از حالت فشرده ي ZIP ، بر روي فايل _Unpak.bat كليك كنيد تا مرحله دوم خارج كردن از حالت فشرده آغاز شود…

پسورد فايل: www.pocketgames.ir

حجم تقريبي: ۲۳۸ MB 





  جي تي اي ۵: سان آندراس | Gta 5 : San Andreas

توضيحات بازي : بازي فوق العاده جذاب و محبوب جي تي اي GTA San Andreas Original كه توسط كمپاني پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ براي PC منتشر شد ، اين بازي شروع يك شگفتي براي نسخه ي بعدي يعني GTA IV بود، پس از نسخه ي GTA Vice City اين نسخه سروصداي بسيار زيادي به پا كرد و كمپاني قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بيشماري پيدا كرد و در آنجا بود كه تمام رقباي خود را كنار زد.گرچه تاكنون بازي به زيبايي و هيجاني سري نسخه هاي GTA منتشر نشده اما مي توان گفت كه سري نسخه هاي اين بازي هميشه با تغييران بسيار چشم گيري همراه بوده و اين مسئله يكي از رمزهاي موفقيت اين بازي است. قهرمانان جديد ، دوستان جديد ، قوانين جديد همگي از تغييرات اين نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندرياس خواهيد آمد اما توسط پليس دستگير مي شويد و پس از مدتي آنها شما را در يك كوچه اي از ماشين به بيرون پرت خواهند كرد حال شما هيچ چيزي جز يك دست لباس كه بر تن داريد نداريد و بايد براي زنده ماندن دست به هر كاري بزنيد و با سياستمداران ، بازرگانان ، باندهاي خياباني ، قاچاقچيان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار مي كنيد. اين بازي براي بسياري از دوست داران سري GTA خاطره انگيز است ، اما در سال ۲۰۱۱ اين بازي با تغييرات زيادي ، از جمله ماشين هاي جديد و سلاح هاي جديد و محيط كاملا متفاوت بازنگاري شد. 

 پسورد فايل: www.pocketgames.ir

حجم تقريبي : ۶۰۶ MB 

 

راهنماي اجرا : بعد از اكستركت كردن درون پوشه  [GTA.San.Andreas [PocketGames.ir  مي رويم و از آنجا بر روي Setup.bat كليك مي كنيم. در هنگام نصب بازي حتما آنتي ويروس خود را غير فعال نموده و همچنين نسخه direx 10 را بر سيستم خود نصب نماييد...[براي توضيحات بيشتر به راهنماي دانلود مراجعه فرماييد].

توجه : اين بازي در حالت  rar حجم آن ۶۰۶ مگابايت شده است و بعد از باز شدن آن به ۵ گيگ افزايش خواهد يافت.!!! به همين علت نصب اين بازي كمي زمان بر مي باشد…

كد تقلب : فايل PDF  تمامي كدهاي تقلب بازي GTA 5:San Andereas  را نيز مي توانيد از اينجا دانلود بفرماييد…




 جي‌تي‌اي ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas

| دانلود بازي جي‌تي‌اي ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas با لينك مستقيم |

| نسخه كرك شده به همراه راهنماي نصب واجرا و كد‌هاي تقلب |

| نسخه كرك شده، كم حجم شده و تست شده براي كامپيوتر در پارت‌هاي ۱ گيگا بايتي |

 

توضيحات بازيبازي فوق العاده جذاب و محبوب جي تي اي GTA San Andreas Original كه توسط كمپاني پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ براي PC منتشر شد ، اين بازي شروع يك شگفتي براي نسخه ي بعدي يعني GTA IV بود، پس از نسخه ي GTA Vice City اين نسخه سروصداي بسيار زيادي به پا كرد و كمپاني قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بيشماري پيدا كرد و در آنجا بود كه تمام رقباي خود را كنار زد. گرچه تاكنون بازي به زيبايي و هيجاني سري نسخه هاي GTA منتشر نشده اما مي توان گفت كه سري نسخه هاي اين بازي هميشه با تغييران بسيار چشم گيري همراه بوده و اين مسئله يكي از رمزهاي موفقيت اين بازي است. قهرمانان جديد ، دوستان جديد ، قوانين جديد همگي از تغييرات اين نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندرياس خواهيد آمد اما توسط پليس دستگير مي شويد و پس از مدتي آنها شما را در يك كوچه اي از ماشين به بيرون پرت خواهند كرد حال شما هيچ چيزي جز يك دست لباس كه بر تن داريد نداريد و بايد براي زنده ماندن دست به هر كاري بزنيد و با سياستمداران ، بازرگانان ، باندهاي خياباني ، قاچاقچيان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار مي كنيد. اين بازي براي بسياري از دوست داران سري GTA خاطره انگيز است ، نسخه برفي اين بازي را مي توانيد هم اكنون از سايت Dlf دانلود بفرماييد. 

 

» راهنماي نصب : پس از اكستركت فايل، بازي را حتما بايد در محل نصب نسخه اصلي "GTA 5: San Andeas" نصب نماييد. 

» پسورد فايل: www.pocketgames.ir

» حجم تقريبي : ۷۹۵  MB 

 




 جي‌تي‌اي ۶ | GTA IV  

| محبوب‌ترين و پرطرفدارترين بازي جهان جي‌تي‌اي ۶ | GTA IV با لينك مستقيم |

| نسخه كم حجم شده و تست شده در پارت‌هاي ۱ گيگا بايتي |

## اين بازي در ايران به جي‌تي‌اي ۶ ولي در سطح جهان به جي‌تي‌اي ۴ معروف شده است ## 

توضيحات بازيداستان بازي Grand Theft Auto IV در زمان كنوني و در Liberty City به وقوع مي پيوندد. شهري كه شبيه سازي شده از شهر نيويورك آمريكاست . قهرمان اين نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردي اهل اروپاي شرقي مي باشد و در كشور خود در كار قاچاق انسان بوده است اما او ديگر از اين كار خسته شده است و قصد دارد تا زندگي تازه اي را آغاز كند و اين در حالي بود كه Roman ، پسر عموي Niko نيز كه در Liberty City زندگي مي كرد با فرستادن E-mail هاي متعدد از او دعوت مي كرد كه به آنجا برود . Roman به Niko مي گفت كه در Liberty City من به همه ي خواسته ها و آرزوهايم رسيده ام و اكنون ۱۵ ماشين اسپرت و دو زن و ثروت فراواني دارم . Niko هم كه قصد داشت تا زندگي جديدي را شروع كند و گذشت ي سياهش را از ياد ببرد به اميد گفته هاي Roman به Liberty City سفر كرد و در آنجا Roman را يافت و فهميد كه Roman يك راننده تاكسي ساده بيش نيست و در محله ي نسبتآ فقير نشين Broker زندگي مي كند . بله ، Roman به او دروغ بزرگي گفته بود چراكه او نه تنها زندگي خوب و راحتي نداشت ، بلكه داراي قرض و گرفتاري هاي فراواني نيز بود و گروه هاي مختلف تبهكاران Liberty City خصوصآ مافياي روسيه هم براي او مشكلات جاني و مالي زيادي به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنيت نداشت . Roman براي مقابله با تمام اين مشكلات نياز به يك پشتيبان داشت تا بتواند آن ها را رفع كند و با توجه به شناختي كه از Niko و توانايي هايش داشت ، او را بهترين پشتيبان و كمك كننده ي خود مي دانست و به همين جهت به Niko چنين دروغي را گفت تا او را به آنجا بكشاند . Niko هم كه ديگر در مقابل يك عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهي هم براي برگشت نداشت بايد با مشكلات جديدش دست و پنجه نرم مي كرد و زندگي تازه اش را با وجود اين مشكلات آغاز مي نمود . او براي رفع اين مشكلات نياز به پول داشت و براي دستيابي به پول مي بايست بار ديگر به جرم و جنايت دست بزند و اينجاست كه داستان هيجان انگيز بازي آغاز مي شود

اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازي نكرده ايد، DLF به شما گوشزد مي‌كند كه بدانيد، يكي از بهترين بازيهاي امسال را را از دست داده ايد.در تصديق اين مطلب مي توان به نظر تعداد زيادي از منتقدين بازي هاي ويدئويي از سرتاسر دنيا اشاره كرد كه در نقدهاي خود امتياز كامل را بهGTA IV اختصاص دادند.در اين مقاله فرض كرده ايم كه شما با GTA IV و ويژگي هاي مخصوص آن آشنا هستيد و قصد داريم بررسي كنيم كه آيا نسخه ي PC بازي برترين نسخه ي GTA IV خواهد بود ويا خير. ما هر دو نسخه ي Xbox360 و PS3 بازي را قبلا تجربه كرده ايم ولي بايد گفت نسخه ي PC الحق و الانصاف چيز ديگري است.در نسخه ي PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان هاي بيشتري را در پيش زمينه خواهيد ديد كه باعث مي شود فضاي شهر Liberty City شكل واقعي تر به خود بگيرد و شلوغي شهر را كاملا احساس كنيد.همچنين قدرت پردازش PC باعث شده وسايل نقليه بيشتري در خيابان هاي شهر رفت و آمد كنند و زماني كه از ميان خيابان ها عبور مي كنيد كاملا ترافيك شهر را احساس خواهيد كرد.

 

 » حداقل سيستم مورد نياز :

OS: Microsoft Windows Vista SP1/XP SP3 ONLY/7

Processor: 1.8GHz Intel Core 2 Duo/2.4GHz AMD Athlon X2 64 Processor

RAM: 1GB RAM for Windows XP/1.5GB RAM for Windows Vista

HDD: 16GB Free Hard Disk Space

Graphic Drive: 256MB NVIDIA GeForce 7900
۲۵۶MB ATI Radeon X1900

» سيستم پيشنهادي :

CPU: Intel Core 2 Quad 2,4 GHz, AMD Phenom X3 2,1 GHz

RAM: 2,5 GB Windows XP / 2.5 GB Windows Vista

VGA: 512 MB NVIDIA 8600 / 512 MB ATI 3870

OS: Windows Vista – Service Pack 1 / XP – Service Pack 3/ 7

HDD: 18 GB 

» توجه:  تمام نسخه‌هاي فشرده شده بازي‌ها داراي ۵% ريكاوري مي باشد. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد (مانند خطاي CRC يا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد. 

» راهنماي نصب بازي‌ها: ابتدا آنتي ويروس خود را غيرفعال نماييد. سپس به اكستركت نمودن پارت ها بپردازيد. پس از نصب بازي، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. دقت داشته باشيد كه فايل اجرايي بازي را توسط فايروال خود حتما بلاك نموده تا از دسترسي بازي به اينترنت جلوگيري شود. و يا مي توانيد قبل از اجراي بازي اينترنت خود را قطع نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم پاكت گيمز اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد. 

» پسورد فايل: www.pocketgames.ir

» حجم تقريبي : ۴٫۶ GB 

» دانلود قسمت اول                           

 » دانلود قسمت دوم           

» دانلود قسمت سوم                              

» دانلود قسمت چهارم         

» دانلود قسمت پنجم           




 جي‌تي‌اي: شهر آزاد – Gta Episode From Liberty City

| دانلود بازي جي‌تي‌اي: شهر آزاد – Gta Liberty City براي كامپيوتر با لينك مستقيم |

| نسخه كرك شده، كم حجم شده و تست شده براي كامپيوتر در پارت‌هاي ۱ گيگا بايتي |

توضيحات بازيآماده شويد تا جديدترين سري از بازي هاي پرطرفدار GTA را بگونه اي كه تاكنون هرگز نظير آن را نديده ايد تجربه نماييد! اين نسخه از بازي پيش از اين بصورت انحصاري براي كنسول PC و PS3 عرضه شده بود، سرانجام پس از مدتها انتظار در تاريخ ۱۳ آپريل ۲۰۱۰ براي علاقمندان اين بازي برروي پلتفرمهاي Xbox 360  نيز منتشر گرديد. اين نسخه از بازي شامل كاراكترهاي جديد، اسلحه هاي پيشرفته و جديد، نبردهاي آنلاين چندنفره جديد و دو داستان جديد با گرافيك و افكتهاي ويژه عالي مي باشد، اين دو داستان تحت عنوان هاي The Lost and Damned  و  The Ballad of G4y Tony مي باشند كه درآنها بصورت مستقل با دو شخصيت متمايز وارد دنياي شهر Liberty City مي شويد.

گيم پلي اين بازي بيشتر شبيه به San Andreas است كه در آن كارهاي عجيب زيادي مثل پرش با چتر از هلي كوپتر، پرش از ماشين بر روي قطار و … انجام مي دهيد،  اسلحه هاي جديدي نيز به اين عنوان اضافه شده اند، از جمله يك سلاح با قابليت شليك ۲۰۰ گلوله و بمب هايي با قابليت انفجار از راه دور. نكته مهم در مورد اين نسخه تكميلي اين است كه خود مستقل مي باشد و نيازي به نصب و داشتن نسخه اصلي بازي Grand Theft Auto IV را براي استفاده از اين نسخه را نخواهيد داشت. 

» توجه:  تمام نسخه‌هاي فشرده شده بازي‌ها داراي ۵% ريكاوري مي باشد. اين ويژگي باعث مي شود تا مشكل در اكستركت كردن فايل ها ، كاملا به صفر برسد. براي استفاده از اين ويژگي ، اگر فايلي را دانلود كرديد و با مشكل اكستركت مواجه شديد (مانند خطاي CRC يا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي كه فايل هاي فشرده را دانلود كرده ايد مراجعه كنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب كرده و گزينه Repair كه در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب كنيد. پس از اتمام كار ، به محلي كه براي ذخيره سازي انتخاب كرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اكستركت بپردازيد.

» راهنماي نصب بازي‌ها: ابتدا آنتي ويروس خود را غيرفعال نماييد. سپس به اكستركت نمودن پارت ها بپردازيد. پس از نصب بازي، تمامي فايل هاي موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازي جايگزين نماييد. دقت داشته باشيد كه فايل اجرايي بازي را توسط فايروال خود حتما بلاك نموده تا از دسترسي بازي به اينترنت جلوگيري شود. و يا مي توانيد قبل از اجراي بازي اينترنت خود را قطع نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم پاكت گيمز اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد. 

» حداقل سيستم پيشنهادي:

CPU:  Intel Core 2 Quad 2.4 GHz, AMD Phenom X3 2.1 GHz

RAM: 2.0 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

VGA: 512 MB Nvidia 8600 / 512 MB ATI 3870

OS: Windows Vista Service Pack 1 / Windows XP Service Pack 3 / Windows 7

HDD: 18 GB of free space

 

» نام فارسي: جي‌تي‌اي: شهر آزاد
» نام انگليسي: Gta: Liberty City
» ناشر: RockStar
» تاريخ انتشار:۲۰۱۱-۱۰-۰۳
» سبك بازي: اكشن 

» پسورد فايل: www.pocketgames.ir

» حجم تقريبي : ۹ GB 

  دانلود قسمت ۱ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۲ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۳ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۴ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۵ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۶ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۷ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۸ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۹ : لينك مستقيم
  دانلود قسمت ۱۰ : لينك مستقيم




:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

RSS

Powered By
loxblog.Com